- Pink Floyd Acoustic DuoZahajovací koncert cykluvíce
- Rekreace za ROHem - putovní Putovní panelová výstavavíce
- Bratříčku zavírej vrátka - 50 letKoncert k výročí vydání legendární deskyvíce
- Rekreace za ROHem Výstava v kostele sv.Annyvíce
- POKÁČKoncert při příležitosti zahájení výstavyvíce
- Výroční koncert k 17. listopaduZávěrečný koncert k výročí sametové revolucevíce

Z Jablonce až do Dakaru
Jen stěží byste v Jablonci nad Nisou osmdesátých let hledali větší fenomén, než start zdejších kamionů LIAZ na slavné rallye Paříž-Dakar. Možná jej trumfli céčka, ale ta při vší úctě rozhodně neměla tak velký mezinárodní přesah.
Vše začalo v jedné jablonecké kanceláři národního podniku LIAZ, když si kolegové v práci prohlíželi zahraniční motoristický časopis se článkem o závodě, který vede africkou pouští. „Jen jsme koukali a říkali si, jak by to bylo krásné,“ vzpomíná na úplný začátek Jiří Moskal, někdejší automobilový závodník a jeden z vůbec prvních pilotů liazek na rallye Paříž-Dakar. To, co se nejdřív zdálo jen jako bláhový sen, jehož uskutečnění tehdy spolehlivě bránila neprostupná železná opona mezi Západem a Východem, se ale nakonec stalo realitou, když se první dva kamiony LIAZ objevily na startu legendární rallye na Nový rok 1985. „Tehdejší ředitel Korecký byl velkým fandou do motorismu a LIAZ navíc právě jednal o spolupráci s francouzským Renaultem, takže to ideálně zapadlo do firemní koncepce.“
Posádka Moskal-Fencl-Joklík se napoprvé umístila na třináctém místě, a plně tak splnila svůj hlavní cíl – dojet. „Často jsme do cíle etapy přijeli až nad ránem a měli jen pár hodin na spánek,“ popisuje Moskal své zkušenosti z prvního ročníku. „Často jsme vůbec ani nespali, když jsme hned po dojezdu museli opravovat auto a stihli to jen tak tak do startu další etapy.“ Získané zkušenosti posádky LIAZ plně využily v dalších ročnících, když se v letech 1987 a 1988 umístily na třetím, resp. druhém místě. Jiří Moskal a slavná liazka číslo 627 se na start slavného závodu podívali ještě jednou, v roce 2015, kdy se oba veteráni úspěšně zúčastnili vzpomínkové jízdy, která vedla po stopách někdejší trasy slavného závodu z Paříže do Dakaru.
Článek o fenoménu liazek na Dakaru by nebyl kompletní bez zmínky o tom, jaký zájem tehdy u nás panoval o cokoli spojené s touto událostí. Plakáty se slavnou liazkou na dlouho ve své popularitě předčily ty se západními popovými hvězdami z časopisu Bravo. Ale to ještě nebylo nic ve srovnání s pozdvižením, které vyvolal skládací model liazky, vyrobený na tehdejší poměry socialistické ekonomiky nezvykle rychle v Kovozávodech Semily. O nadčasovosti fenoménu liazek na rallye Paříž-Dakar svědčí jistě i to, že se jejich model úspěšně vyrábí dodnes.