- Pink Floyd Acoustic DuoZahajovací koncert cykluvíce
- Rekreace za ROHem - putovní Putovní panelová výstavavíce
- Bratříčku zavírej vrátka - 50 letKoncert k výročí vydání legendární deskyvíce
- Rekreace za ROHem Výstava v kostele sv.Annyvíce
- POKÁČKoncert při příležitosti zahájení výstavyvíce
- Výroční koncert k 17. listopaduZávěrečný koncert k výročí sametové revolucevíce

Bravo
Jen máloco tak jednoznačně ukazuje na tragikomičnost života v socialistickém Československu, jako příběh německého časopisu Bravo. Jeho první číslo vyšlo v tehdejším západním Německu už v roce 1956 a brzy se díky svému obsahu (hudba-film-televize-móda) stalo mezi německými teenagery doslova hitem. V dobách jeho největší slávy, v osmdesátých letech minulého století, Bravo vycházelo v neuvěřitelném nákladu téměř 2 milionů výtisků.
Obří popularitu bravíčka měla také na svědomí anonymní poradenská rubrika o sexu, ve které Dr. Jochen Sommer (pravým jménem Martin Goldstein) na tehdejší poměry velmi otevřeně radil mladým čtenářům s jejich problémy a dotazy. V roce 1972 byla dvě čísla časopisu dokonce úředně zabavena pro podezření na ohrožování mravní výchovy mládeže.
Věhlas německého pop-kulturního fenoménu byl tak obrovský, že dokázal překonat i tehdy zcela neprostupnou železnou oponu, kde jsme si jinak o něčem takovém mohli nechat jen zdát. Ač to dnes zní sebevíc úsměvně, bylo to opravdu tak. Fotky, plakáty nebo snad dokonce samolepky vašich oblíbených zahraničních herců a zpěváků jste si prostě a jednoduše v tehdejším socialistickém Československu koupit nemohli.
V Bravu tohle všechno bylo. V míře víc než vrchovaté. Problém byl v tom, že naši komunisté ho zde zakázali prodávat. Ideální příležitost pro tehdejší šedou nebo spíš hodně černou ekonomiku. Pokud jste tehdy neměli někoho příbuzného na Západě, kdo by vám Bravo poslal, nezbývalo vám tak nic jiného, než se vydat na nelegální burzu a tam se pokusit německý zázrak sehnat. Nebo si pořídit z něho alespoň malou část.
Jako každé správné nedostatkové zboží i Bravo stálo v tomto případě mnohem víc, než byla jeho skutečná cena. Jen jeden jediný plakát takového Ramba vás přišel na 40 Kčs. Což je ve srovnání s tehdejší cenou časopisu ABC (3 Kčs) docela velký rozdíl. Jenže v Ábíčku jste na plakát Ramba rozhodně nenarazili…
Vše se změnilo po listopadu 1989, kdy se dalo německé Bravo koupit celkem běžně (v Jablonci to bylo naproti Jizeře) a 40 Kčs stálo celé. V roce 1991 pak u nás spatřila světlo světa i jeho česká verze, která vycházela do roku 2015, kdy byla pro nedostatek zájmu čtenářů pozastavena. V Německu Bravo vychází dál, i když už zdaleka ne v tak velkém nákladu (82 000) jako v dobách své největší slávy.